BENDROJI GRĄŽINIMO – KEITIMO TVARKA

Grąžinant arba keičiant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • grąžinama/keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • grąžinama/keičiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
  • Jei aukščiau išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte parašyti prašymą grąžinti/keisti prekę, nurodant vardą ir pavardę, sąskaitos – faktūros numerį, prekės pavadinimą ir kainą, sąskaitos numerį, kur turėtų būti grąžinti pinigai bei grąžinimo arba keitimo priežastį.

Šį prašymą turite atsiųsti el.paštu info@dolpimadalys.lt arba registruotu laišku. Prekę galite atsiųsti paštu, atvežti ją savo transportu arba naudodamiesi kurjerio paslaugomis. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 10 d.d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą arba, keitimo atveju, išsiųsime naują prekę.

Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.22810 str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis.

GRĄŽINIMAS ARBA KEITIMAS, JEI GAVOTE SIUNTIMO METU SUGADINTĄ, BROKUOTĄ ARBA NE TĄ, KURIĄ UŽSISAKĖTE, PREKĘ

Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 11 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 697.

Atsiimdami/priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami/priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai kurjeriui, esant galimybei, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@dolpimadalys.lt ) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

NEGRĄŽINTINOS IR NEKEIČIAMOS PREKĖS

UAB „Hymen” vadovaujasi prekių grąžinimo tvarką reglamentuojančiais dokumentais – Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Daugiau informacijos apie ne maisto produktų grąžinimą rasite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos internetiniame puslapyje.

GRĄŽINIMO/KEITIMO IŠLAIDOS

Jeigu norite grąžinti nepatikusią prekę (nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas) kuomet yra grąžinami pinigai už prekę ar prekė yra keičiama kita preke, visais atvejais siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos.